ponedjeljak, 20. ožujka 2017.

Avon Mark kremasti korektori





Avon je nedavno predstavio novi brend mark. - zaštitni znak svake žene, s odličnim crno-bijelim modernim dizajnom i pristupačnom cijenom. Izbor proizvoda je jako velik - od podloga i CC krema do setova za konturu i maskare kojom sami možete birati volumen trepavica.

Prvo što sam uspjela isprobaqti je novitet u K05 - kremasti korektor koji, prema Avonu, prekriva tamne podočnjake i nedostatke tijekom cijelog dana.

Za početak, zašto odabrati mark. proizvode?



Zašto mark.? by Avon


mark. kremasti korektor 


Korektor dolazi u okrugloj crnoj plastičnoj kutijici s bijelim poklopcem i crno ispisanim brendom. Pri slanju zaštićen je kartonskim pakiranjem te je umotan u bijeli zaštitni papir što do sada nikad nisam vidjela niti kod jednog Avon proizvoda (a koristim ih godinama). Na kutijici je napisan način uporabe (Nanijeti prema potrebi i ravnomjerno razmazati)rok trajanja od 24 mjeseca, nijansa i zemlja proizvodnje (Kina). Nigdje nema naznačen sastav proizvoda. 





Kutijica se se vrlo lako otvara i zatvara, a unutar nje je 1,4mL korektora kremaste strukture u 2 nijanse - Fair i Medium. Razlika između nijansi je jako velika. Fair ima hladni neutralni podton koji odgovara za svijetlu put dok medium ima topli narančasti podton.


Tekstura je lagana, kremasta,a  korektor se ravnomjerno razmazuje. Jako je pigmentiran i vrlo malo ga je potrebno za pokrivanje većeg područja (prislonila sam na njega  ovalni kist i uspjela pokriti područje ispod oba oka, nausnicu te bradu).

Slikano unutar prostorije

Slikano direktno na dnevnoj sunčevoj svjetlosti

Korektor se lako nanosi spužvicom i kistom.  Lijepo se stapa s kožom, no dosta je suh kada se nanese pa preporučujem dobru hidratizaciju lica prije nanošenja ili nanošenje uz ulje za lice. 

Ovo je primjer nošenja sa Avonovom preciznom spužvicom za make up  koju apsolutno obožavam.  Spužvicu sam samo prislonila na korektor i uspjela sam u potpunosti pokriti područje ispod oka, a spužvica nije upila ni zadržala korektor na sebi.




Što se tiče nanošenja kistom, za kremaste strukture koristim mali ovalni kist koji odmah iskoristim i za blendanje. Korektor se lijepo razmazuje i blenda, stopi se  skožom i daje prirodan izgled. Obzirom na moju svijetlu put medium nijansu sam iskoristila za blagu konturu lica.






Bez nanosa dodatnog fiksatora, korektor mi je ostao na licu cijeli dan i održao maksimalnu prekrivenost podočnjaka i crvenila. Također, swatch na ruci mi je ostao netaknut cijeli dan (koji sam provela u pokretu) što pokazuje uz odličnu prekrivenost i dugotrajnost korektora.

Korektor daje prirodan izgled, nema efekta maske i može se bez problema gradirati uz nanošenje veće količine ukoliko je potrebno.



Trenutna cijena (K05) je 29,90kn dok je redovna cijena 55,00 kn

Evo prije - poslije slike uz ostale proizvde koje sam koristila za lagani dnevni look.










Korišteno za final look









Nema komentara:

Objavi komentar